Unidade documental composta 02 - Carta coa enquisa "Fontes documentais das sociedades galegas"

Área de identidade

Código de referencia

ES GA 15078 ACCG AEG-01-AE-ES-CaGaVall-03-01-02-02

Título

Carta coa enquisa "Fontes documentais das sociedades galegas"

Data(s)

  • 1996 (Creación)

Nivel de descrición

Unidade documental composta

Extensión e medio

1 carta (tamaño A4), 1 enquisa (tamaño A4), 1 memoria (tamaño A4) e 1 emblema (150 x 118 mm)

Área de contexto

Nome do creador

(1954-10-19 ata a actualidade)

Historia administrativa

A Casa de Galicia de Valladolid fundouse o 23 de novembro de 1954. Entre as súas finalidades destacan promover e dar a coñecer o patrimonio cultural galego, promover e colaborar en actividades benéficas e sociais e desenvolver actividades lúdicas.

A Casa conta cun local de tres plantas no centro da capital castellana, no nº 4 da Plaza Santa Cruz, que conta con sala de reunións, salón noble, salón de xogos, salón xuvenil, cafetaría, cociña e comedor. A súa biblioteca alberga máis de 2.500 exemplares.

Historia arquivística

Fonte inmediata de adquisición ou transferencia

Área de contido e estrutura

Alcance e contido

Carta enviada por Antonio Barbosa Fernández, membro da Xunta Directiva da Casa de Galicia en Valladolid, a María José Rodríguez Galdo, Directora do Arquivo da Emigración Galega do Consello da Cultura Galega, o día 07 de novembro de 1996, para remitirlle unha memoria, 2 exemplares da revista Abrente, 4 fotografías, 1 emblema e a enquisa "Fontes documentais das sociedades galegas" cuberta, conservados en formato papel.

Valorización, destrucción e programación

Acumulacións

Aberto a novos ingresos

Sistema de arranxo

Área de condicións de acceso e uso

Condicións que rixen o acceso

Consulta en sala para investigadores e demais persoas interesadas na temática migratoria

Condicións

Permítese a súa reprodución dixital ou reprográfica

Idioma do material

  • Español
  • galego

Escritura do material

  • latino

Notas de lingua e texto

Características físicas e requerimentos técnicos

Fotocopias

Instrumentos de descrición

Área de materiais relacionados

Existencia e ubicación de orixinais

A propia institución

Existencia e localización de copias

Arquivo da Emigración Galega - CdC

Unidades de descrición relacionadas

Descricións relacionadas

Área de notas

Identificador(es) alternativo(s)

Puntos de acceso

Persoas e entidades

Puntos de acceso Xénero/Forma

Área de control da descrición

Identificador da descrición

Identificador da institución

Regras e/ou convencións usadas

NOGADA

Estado de elaboración

Borrador

Nivel de detalle

Parcial

Datas de creación revisión eliminación

Creado por Adriana Cousillas o 13/06/2019

Idioma(s)

  • galego

Escritura(s)

  • latino

Fontes

Área de acceso

Persoas e organizacións relacionadas

Xéneros relacionados

Lugares relacionados

Almacenamento físico

  • Cartafol: AE/SOC/E-2/Car-4