Agrupación de fondos AEG - Fondos do Arquivo da Emigración Galega

Área de identidade

Código(s) de referencia

ES GA 15078 ACCG AEG

Título

Fondos do Arquivo da Emigración Galega

Data(s)

Nivel de descrición

Agrupación de fondos

Extensión e medio

Área de contexto

Nome do/a creador/a

((1983-))

Historia administrativa

O Consello da Cultura Galega é un órgano estatutario da Comunidade Autónoma de Galicia de carácter asesor e consultivo, que ten como finalidade promover, difundir, asesorar e preservar os valores culturais do pobo galego. Ten personalidade xurídica propia e plena capacidade para o cumprimento dos seus fins, goza de total autonomía orgánica e funcional e actúa con independencia e obxectividade respecto dos poderes da comunidade autónoma e da súa Administración. A súa creación, no ano 1983, é orixinal no panorama autonómico, ao ser a única institución deste estilo que figura recollida nun Estatuto de autonomía (artigo 32).

Historia do arquivo

Fonte inmediata de adquisición ou transferencia

Área de contido e estructura

Alcance e contido

O Arquivo da Emigración Galega (AEG) foi creado en 1992 como unha iniciativa promovida polo Consello da Cultura Galega (CCG), configurándose como centro de documentación, investigación e difusión referencial para persoal investigador e calquera persoa interesada no estudo do fenómeno da emigración galega.

CADRO DE CLASIFICACIÓN DOS FONDOS DOCUMENTAIS DO AEG:

  1. Documentación das Asociacións de Emigrantes
  2. Documentación de particulares (arquivos persoais e familiares)
  3. Documentación de organismos oficiais
  4. Coleccións

Localización:
Cidade da Cultura de Galicia
Edificio da Biblioteca de Galicia, 1º andar
Monte Gaiás, s/n
15702 Santiago de Compostela
aemigracion@consellodacultura.gal
Tel.:+34 881 995 143 / +34 881 995 148
Páxina web: http://consellodacultura.gal/aeg/

Valorización, destrucción e programación

Fondos de conservación permanente.

Acumulacións

Sistema de arranxo

Área de condicións de acceso e uso

Condicións que rixen o acceso

Consulta en sala con cita previa.
Consulta a través do correo electrónico: aemigracion@consellodacultura.gal
As solicitudes de acceso aos fondos documentais e arquivísticos atenderanse nun prazo máximo de 5 días laborables. No momento da solicitude, o persoal do centro indicará o día en que o material requirido estará dispoñible para a súa consulta na sala ou vía telemática. Permitirase a reprodución dixital que será realizada polo persoal técnico do AEG.

Condicións

Idioma do material

    Escritura do material

      Notas de lingua e escritura

      Características físicas e requerimentos técnicos

      Instrumentos de descrición

      Área de materiais relacionados

      Existencia e ubicación de orixinais

      Existencia e localización de copias

      Unidades de descrición relacionadas

      Descricións relacionadas

      Área de notas

      Identificador(es) alternativo(s)

      Puntos de acceso

      Materias

      Lugares

      Persoas e entidades

      Puntos de acceso xénero/forma

      Área de control da descrición

      Identificador da descrición

      Identificador da institución

      Regras e/ou convencións usadas

      Estado de elaboración

      Nivel de detalle

      Datas de creación revisión eliminación

      Idioma(s)

        Escritura(s)

          Fontes

          Área de acceso