Amosando 5 resultados

Descrición arquivística
Fondos do Arquivo da Emigración Galega Cuba Unidade documental composta Informes
Previsualización da impresión Ver:

Correspondencia mantida co apoderado da sociedade na cidade de A Coruña

Correspondencia mantida entre o Presidente da sociedade "La Unión Mañonesa" e o apoderado da sociedade na cidade de A Coruña, José Vidal Fernández, conservada en formato dixital e impreso:

  • Carta enviada polo apoderado cun informe económico (22/11/1926)
  • Carta enviada polo apoderado cun informe económico (22/09/1927)
  • Carta enviada polo apoderado cun informe económico (17/01/1928)
  • Carta enviada ao apoderado sobre o informe económico (13/09/1928)
  • Xustificante do Banco Pastor (02/03/1929)
  • Carta enviada polo apoderado cun informe económico (03/04/1929)
  • Carta enviada polo apoderado cun informe económico (04/05/1929)
  • Carta enviada ao apoderado sobre o informe económico (18/07/1929)
  • Carta enviada polo apoderado cun informe económico (10/09/1929)

La Unión Mañonesa

Correspondencia varia enviada

Correspondencia varia enviada pola sociedade "La Unión Mañonesa", conservada en formato dixital e impreso:

  • Carta enviada por José Castro a José Novo Bouza con motivo do pago dos recibos (13/04/1926)
  • Carta enviada polo Tesoureiro da sociedade, Francisco Peña, ao Presidente, con motivo da súa renuncia (04/06/1926)
  • Carta enviada polo Presidente da sociedade ao Presidente da Federación Ortegana con motivo dos delegados na Federación (04/04/1929)
  • Carta enviada pola Directiva da sociedade aos socios con motivo dun banquete (17/09/1929)
  • Carta enviada pola Directiva da sociedade aos socios co informe de actividades (20/10/1929)
  • Carta enviada por José Castro ao Presidente da sociedade con motivo da compra de madeira (25/01/1933)
  • Carta enviada pola Directiva da sociedade a José Fernández en testemuña de pésame (23/05/1933)
  • Carta enviada pola Directiva da sociedade a Vicente Díaz Pedre en testemuña de pésame (24/05/1933)

La Unión Mañonesa

Documentación do Panteón no Cemiterio de As Pontes de García Rodríguez

Documentación relativa ao Panteón "Sociedad de Instrucción y Beneficencia Naturales del Ayuntamiento de Puentes de García Rodríguez" no Cemiterio de As Pontes de García Rodríguez, conservada en formato dixital:

  • 1 relación de persoas que contribuíron na constucción do novo cemiterio nas Pontes
  • 1 relación das doazóns acadadas para a construcción (1922-1925)
  • 1 relación de gastos aboados pola Comisión enargada da súa construcción (1922-1925)
  • 1 carta sobre as obras no novo cemiterio (1923)
  • 1 informe sobre o cemiterio de Ortigueira
  • 1 acta da reunión celebrada nas Pontes con motivo da construcción do Panteón (1924)
  • 1 informe do arquitecto (1926)
  • 1 regulamento polo que se rexirá o novo cemiterio
  • 4 planos
  • 1 certificado de cesión dun terreo (1931)
  • 1 certificado de cesión dun terreo (1937)
  • 1 carta sobre o terreo do cemiterio de As Pontes, as escolas de San Mamede e Deveso e as contas do Banco Pastor
  • 7 certificados sobre a construcción do Panteón (1967-1969)
  • 1 proxecto (1968)
  • 1 memoria (1968)
  • 1 pliego de condicións económico-administrativas (1968)
  • 3 números do Boletín Oficial da Provincia da Coruña (1968)
  • 1 acta do Pleno municipal (1968)
  • 1 orzamento (1968)
  • 1 acta da subasta (1968)
  • 1 factura (1969)
  • 15 cartas sobre o cemiterio, o proxecto de construcción, o orzamento, o prego de contratación, a entrega oficial do Panteón, etc. (1968-1969)
  • 1 informe da aportación económica do Concello de As Pontes (1969)

Sociedad de Instrucción y Beneficencia Naturales del Ayuntamiento de Puentes de García Rodríguez

Expediente do ano 1961

Expediente de gastos do ano 1961 da sociedade "Hijos del Partido de Lalín", conservado en formato dixital:

  • Balance de gastos de xaneiro de 1961
  • Informe de gastos do ano 1961

Hijos del Partido de Lalín